Inici >> Node >> Clinical Skills. Accés al contingut

Clinical Skills. Accés al contingut

Jueves, 30 Abril 2020

El CRAI de la Universitat de Barcelona posa a disposició dels seus usuaris Clinical Skills / Habilitats Clíniques, d’Elsevier, una eina que permet estandarditzar l’educació i gestionar la competència entre el personal d’infermeria, terapeutes i altres professionals de la salut.

Combina més de 1.700 habilitats i procediments basats en evidències amb la funcionalitat de gestió de competències. Ajuda a garantir que els coneixements i habilitats siguin actuals, que reflecteixin les millors pràctiques i les darreres directrius clíniques, de qualsevol lloc i en qualsevol moment, amb animació explicativa.

Clinical Skills és, a més, una plataforma d’aprenentatge que permet als docents generar tasques agrupant procediments, crear-ne de propis i adaptar-los als existents, i a l’alumnat realitzar les tasques programades.

Podeu accedir al recurs des d'aquí.

Hi teniu accés obert fins al 30 de juny de 2020.