Inici >> Node >> AccessMedicina. Accés a recursos mèdics

AccessMedicina. Accés a recursos mèdics

Miércoles, 22 Abril 2020

El CRAI de la Universitat de Barcelona posa a disposició dels seus usuaris l’accés gratuït a AccessMedicina, un recurs mèdic en línia i en espanyol, de McGraw Hill,  que ofereix una col·lecció completa de continguts de referència acreditats, fiables i actualitzats, desenvolupats per les ments més brillants en Medicina.

Conté més de 100 títols i un ampli conjunt de recursos addicionals com vídeos de procediments, guies diagnòstiques, calculadores clíniques, Vademècum complet, test d’autoavaluació que l’alumne pot crear, etc., així com bibliografia recomanada i manuals bàsics en ciències de la salut per als alumnes.

Vegeu vídeo explicatiu de les diverses funcionalitats d'AccessMedicina.

Podeu accedir al contingut d'AccessMedicina des d'aquí.