Inici >> Node >> Academic Complete de Proquest Ebook Central a la vostra disposició

Academic Complete de Proquest Ebook Central a la vostra disposició

Martes, 14 Abril 2020

El CRAI de la Universitat de Barcelona posa a disposició dels seus usuaris la base de dades Academic Complete de ProQuest que ofereix accés il·limitat i multiusuari, a més de 180.000 títols de llibres electrònics multidisciplinaris, amb potents eines de recerca.

La base de dades agrupa els principals editors i títols del mercat, a més d'un ampli contingut universitari. És una col·lecció pensada per a la docència i l'aprenentatge, oferint ajuda en la millora de resultats en el procés de treball.

El seu desenvolupament està basat en la intel·ligència per tal d'ajustar el contingut a les tendències actuals, als currículums i a l'anàlisi d'ús per editor i matèria.

Podeu accedir al contingut dels títols que conté des d'aquí.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia