Inici >> Node >> El CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals a l'exposició Difonem la nostra identitat

Viernes, 24 Enero 2020

El CRAI Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals ha participat a l’exposició: Difonem la nostra identitat realitzada pels estudiants de l’assignatura Biblioteques, arxius i centres de documentació, del grau de Gestió d'Informació i Documentació Digital  i del doble grau Infocom.

L’exposició mostra els diversos mètodes de difusió que poden utilitzar les unitats d’informació i consta de diversos materials, objectes, fotografies i textos disponibles al fons de la Facultat.

El CRAI Biblioteca ha col·laborat amb un dels grups aportant contingut i infografies sobre els serveis, recursos i exposicions del CRAI. També els ha ofert material de marxandatge i assessorament amb la presentació i disposició del seu contingut.

Podeu visitar l’exposició fins al 31 de gener a la Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals, al vestíbul de la 1a planta.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia