Inici >> Node >> Dues noves col·leccions d'eBooks a la vostra disposició

Dues noves col·leccions d'eBooks a la vostra disposició

Lunes, 16 Diciembre 2019

El CRAI de la Universitat de Barcelona us ofereix la col·lecció de llibres electrònics Springer Nature eBooks Education 2019.

La col·lecció, que ofereix més de 990 títols, inclou una àmplia gamma de monografies, llibres de text i obres de referència que abasten tots els àmbits de l’educació: Educació científica, Tecnologia educativa, Educació d'idiomes, Educació de matemàtiques, Educació superior, Sociologia de l'educació, Història de l'educació, etc.

Springer Nature eBooks Education permet accedir simultàniament a un nombre il·limitat d'usuaris i tots els llibres estan disponibles sense DRM. El seu contingut es presenta en format PDF, HTLM o ePub, activat en qualsevol dispositiu i en qualsevol moment.

Podeu accedir als llibres electrònics a través de Cercabib > SpringerLink e-books Education 2019.

A més, el CRAI ha subscrit la col·lecció de llibres electrònics Cambridge University Press ebook collections, amb la modalitat EBA (Evidence Based Acquisition) per a 2020.

Sota aquest model, s'ofereix accés a més de 40.000 títols de la col·lecció en línia de llibres publicats per Cambridge University Press i els seus socis editorials, per facilitar la presa de decisions sobre els títols a comprar per a accedir-hi a perpetuïtat. Les proves de suport es proporcionen en forma d’estadístiques d’ús, indicant quins títols són els més consultats per la Institució durant el període de prova.

Amb EBA es pot accedir a la col·lecció completa de llibres electrònics de les matèries següents: Antropologia; Arqueologia; Estudis d'àrea; Art; Química; Estudis clàssics; Informàtica; Drama i teatre; Ciències de la Terra i del Medi Ambient; Ciències econòmiques; Educació; Enginyeria; Ensenyament de la llengua anglesa: recursos per als professors; Cinema, mitjans de comunicació, comunicació massiva; Ciència general; Geografia; Història; Llengua i Lingüística; Legislació; Ciències de la vida; Literatura; Administració; Ciència de materials; Matemàtiques; Medicina; Música; Nutrició; Filosofia; Física i Astronomia; Política i Relacions Internacionals; Psiquiatria; Psicologia; Religió; Ciències socials; Mètodes de recerca; Sociologia; Estadística i probabilitats.

Podeu accedir als llibres electrònics a través de Cercabib > Cambridge University Press eBooks.