Inici >> Node >> Harrison. Principios de medicina interna. 20a ed. 2019. Nou recurs electrònic a la vostra disposició

Jueves, 5 Diciembre 2019

El CRAI de la Universitat de Barcelona posa a disposició dels seus usuaris la nova edició del llibre electrònic Harrison: Principios de medicina interna. 20ª edición.  McGraw-Hill Education, 2019, obra de la bibliografia recomanada de l'ensenyament de Medicina de les Facultats del Campus Bellvitge i del Campus Clínic.

Harrison... és l'obra amb el text més acreditat i reconegut a nivell mundial sobre medicina interna i sobre els mecanismes patològics essencials. Aquesta edició, a més d'actualitzar el contingut, inclou nous capítols sobre temes emergents en la pràctica mèdica com economia del comportament i la salut, salut integral, funció de la epigenètica en el desenvolupament de malalties i el seu tractament, cèl·lules mare, xarxes en medicina i tecnologies neuroterapèutiques emergents.

Podeu accedir a aqw llibre electrònic a través del Cercabib > Harrison: Principios de medicina interna.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia