Inici >> Node >> El CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals, escenari d'un TFG de Comunicació Audiovisual

Martes, 3 Diciembre 2019

Fran Novo, graduat de Comunicació Audiovisual, va presentar a principis de novembre el seu treball final de grau (TFG) en el II Congrés Internacional sobre Universitat i Inclusió.

El seu treball, Accés a la universitat per a persones sordes en llengua de signes catalana, inclou algunes imatges de les instal·lacions del CRAI Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals i dels espais on el seu personal ha col·laborat.

A través de l’acompanyament d’un alumne sord, el vídeo fa un recorregut per les diferents fases del procés d’accés a la universitat. Aquest procés comença en la preinscripció universitària, passa per les Proves d’Accés a la Universitat i la matriculació al grau, i finalitza amb l’alumne integrat a l’àmbit universitari, on podem veure’l a classe, a la biblioteca, fent un treball en grup o pel passadís de la facultat.

El TFG està inclòs al Dipòsit Digital de la UB dins la col·lecció de TFG's de Comunicació Audiovisual.