Inici >> Node >> El CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals, escenari d'un TFG de Comunicació Audiovisual

Martes, 3 Diciembre 2019

Fran Novo, graduat de Comunicació Audiovisual, va presentar a principis de novembre el seu treball final de grau (TFG) en el II Congrés Internacional sobre Universitat i Inclusió.

El seu treball, Accés a la universitat per a persones sordes en llengua de signes catalana, inclou algunes imatges de les instal·lacions del CRAI Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals i dels espais on el seu personal ha col·laborat.

A través de l’acompanyament d’un alumne sord, el vídeo fa un recorregut per les diferents fases del procés d’accés a la universitat. Aquest procés comença en la preinscripció universitària, passa per les Proves d’Accés a la Universitat i la matriculació al grau, i finalitza amb l’alumne integrat a l’àmbit universitari, on podem veure’l a classe, a la biblioteca, fent un treball en grup o pel passadís de la facultat.

El TFG està inclòs al Dipòsit Digital de la UB dins la col·lecció de TFG's de Comunicació Audiovisual.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia