Inici >> Node >> Campus Virtual UB al núvol: presentació a SIMO 2019

InfoCRAI coronavirus

Bibliografía en línea

Miércoles, 6 Noviembre 2019

L'Àrea TIC de la Universitat de Barcelona ha presentat a l'edició d'enguany de SIMO el projecte de migració de Campus Virtual UB al núvol, com a cas d'èxit. Aquest projecte ha estat coordinat des de la Unitat de Docència del CRAI amb l'estreta participació de cinc vicerectorats de la Universitat de Barcelona.

Podeu veure un avançament del vídeo que es publicarà en finalitzar SIMO 2019 aquí.

Membre de:

Logo de LERU                                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia