Inici >> Node >> Premi Nobel d'Economia 2019. Exposició al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

Premi Nobel d'Economia 2019. Exposició al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

Martes, 15 Octubre 2019

Amb motiu del lliurament del premi Nobel d'Economia de l'any 2019, el 14 d’octubre, el CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa ha preparat una petita mostra bibliogràfica amb llibres i articles dels tres guardonats. El premi ha estat per a la francesa Esther Duflo, l'indi Adhijit Banerjee i el nord-americà Michael Kremer per les seves investigacions sobre l'alleujament de la pobresa a nivell mundial.

Els resultats de la investigació dels guardonats, i els dels investigadors que segueixen els seus passos, han millorat  la capacitat per combatre la pobresa  a la pràctica.

Actualment els tres guanyadors treballen en universitats als Estats Units. Concretament, Duflo i Banerjee són investigadors de l'Institut de Tecnologia de Massachusetts (MIT), mentre que Kremer és professor a la Universitat de Harvard.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia