Inici >> Node >> Exposició dels donatius rebuts al CRAI Biblioteca del Campus Clínic durant el curs 2018/2019

Lunes, 1 Julio 2019

Com cada estiu, el CRAI Biblioteca del Campus Clínic organitza una mostra dels donatius rebuts durant el curs acadèmic. L’exposició constitueix un agraïment a tots els donants que contribueixen a dotar el CRAI Biblioteca d’un fons bibliogràfic i patrimonial de gran valor i especialització.

Aquest any, la mostra inclou donatius de procedències molt diverses. S’hi poden trobar donacions realitzades per professors vinculats a la Facultat de Medicina del Campus Clínic com la Dra. Núria Fabrellas, la Dra. Carmina Olivé, el Dr. Castelo-Branco Flores i el Dr. Luis Rodés, així com els donatius del Deganat de la Facultat i d’estudiants de l’ensenyament de Medicina.

Especialment extensos són els donatius del Dr. Josep Antoni Bombí i de la Dra. Carmen Herrero.

D'altra banda, també s’exposen les obres recentment publicades que ens han fet arribar diversos autors com és el cas d’Ida Carrau i Bueno o del Dr. Josep Ignasi Oms Llohis.

Completa l'exposició una petita mostra de llibres de medicina, provinents del CRAI Biblioteca de Lletres, del CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Historia i d’altres CRAI Biblioteques de la UB.

La mostra restarà exposada al vestíbul de la Facultat de Medicina (Campus Clínic) els mesos de Juliol i Agost de 2019.