Inici >> Node >> El Campus Virtual de la UB al núvol

El Campus Virtual de la UB al núvol

Lunes, 3 Junio 2019

La Universitat de Barcelona (UB), com cada any, actualitza la versió de Moodle del Campus Virtual UB, i la diferència enguany és que la nova versió estarà allotjada al núvol. Per aquesta raó, des d'ATIC UB migraran tots els continguts existents a la versió actual de Campus Virtual UB, que corresponen a l’any acadèmic en curs (2018-19), a partir del dia 3 de juny. Aquest procés de migració és costós en temps, ja que el volum de continguts que s’han de migrar inclou més de 9.300 cursos.

Això no afecta en absolut al normal funcionament del Campus Virtual UB actual que estarà actiu, amb els procediments habituals, fins a finals d'octubre de 2019, moment en que els estudiants deixaran de tenir-hi accés. El professorat seguirà accedint-hi fins a l'octubre de 2020, tal i com s'ha fet sempre amb l'històric de cursos.

La creació de cursos s'activa habitualment durant el mes de juliol. Aquest cop també serà així, però la diferència és que el 80% de l'oferta formativa validada a GRAD ja estarà creada quan hi accedeixi el professorat durant el mes de juliol, per tant només s'haurà d'importar els continguts de la seva assignatura, que ja estaran migrats al núvol. Les instruccions les trobareu al curs d'autoformació que es va obrir a mitjans de maig.

Si us cal la creació d'alguna assignatura que no s'hagués creat durant el procés automàtic, podeu fer-ho des de l'eina CEL. Consulteu el videotutorial al Portal del Campus Virtual UB. En cas de dubte o incidència, heu de contactar amb el CRAI Unitat de Docència.

Trobareu més informació i novetats d'aquest CV al núvol a la notícia del Campus Virtual.

Com sempre, si teniu cap dubte, us heu d'adreçar al Servei d'Atenció als Usuaris del CRAI o bé, posar-vos en contacte amb la Unitat de Docència.