Inici >> Node >> Cartell de Sant Jordi a la Universitat. Nova exposició al CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge

Lunes, 8 Abril 2019

Cartell de Sant Jordi a la Universitat és la nova exposició del CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge, una selecció de cartells de Sant Jordi que pertany a la Col·lecció Belles Arts, fons custodiat per la Facultat de Belles Arts amb la finalitat de garantir-ne la seva difusió i conservació.

Cada any, des de 1987, la Facultat de Belles Arts celebra la diada del 23 d’abril presentant un cartell commemoratiu en honor al seu patró. Inicialment, l’equip del deganat l’encarregava a docents i/o artistes reconeguts i emergents, i a partir de 2018 també a l’alumnat. Enguany, a més, s’instaura com a concurs obert a estudiants i antics alumnes de la Facultat de Belles Arts.

La mostra recull una sèrie d’obres cedides temporalment al CRAI Biblioteca per a la seva exhibició, atès que aquest fons artístic està distribuït en diversos espais i edificis de la Universitat de Barcelona. Aquest fons també està disponible en línia al web Col·lecció Belles Arts.

La mostra s’emmarca dins la iniciativa ARTalCRAI, realitzada per acostar el fons d’art als usuaris dels CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona.

Des del CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge continuem impulsant el binomi art i coneixement comissariant aquesta nova exposició amb la col·laboració del Vicerectorat d’Arts, Cultura i Patrimoni de la Facultat de Belles Arts.

L'exposició es podrà veure fins al 15 de juny de 2019 a la planta 0 del CRAI Biblioteca, i també podeu accedir a la seva versió virtual.

Us convidem a visitar-la i a compartir les vostres impressions a través de les xarxes socials:

#CartellSantJordiUB

#ExposCRAIBellvitge