Inici >> Node >> Professores de la Facultat de Matemàtiques i Informàtica. Actualització del recurs virtual del CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

Miércoles, 6 Marzo 2019

Professores de la Facultat de Matemàtiques i Informàtica és l’actualització 2019 del recurs virtual organitzat pel CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica l’any 2014, amb motiu del Dia Internacional de les Dones.

La mostra vol traçar, a partir de la informació disponible en diversos recursos públics el perfil acadèmic de les professores de la Facultat de Matemàtiques i Informàtica de la Universitat de Barcelona en actiu al mes de març de 2019. També vol homenatjar les dones pioneres que van saber obrir-se camí, des de principis de segle XX, en un entorn aleshores exclusivament masculí, com Maria Sordé Xipell, la primera d’elles, llicenciada a la Universitat de Barcelona ara fa poc més de cent anys.

Enguany, i coincidint amb les dues mostres que s'exposaran a la Facultat —Women of Mathematics throughout Europe i Dones de ciència—, hem actualitzat la relació de professores. Hi hem mantingut aquelles docents que ja no són a la Facultat —perquè s'han jubilat o perquè, malauradament, ja no són entre nosaltres— indicant entre parèntesis la seva situació actual. A banda, hi hem afegit les que s'han anat incorporant a la Facultat.

Podeu  consultar el recurs al Web del CRAI > exposicions virtuals > Matemàtiques i Informàtica: Professores de la Facultat de Matemàtiques i Informàtica.