Inici >> Node >> Formació per a estudiants de TFG al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

Formació per a estudiants de TFG al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

Miércoles, 20 Febrero 2019

Des del CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa encetem el 2n quadrimestre amb les sessions adreçades als estudiants de TFG del curs 2018-19.

Aquest any hem programat, juntament amb la coordinadora de TFG de la Facultat d’Economia i Empresa i la Unitat de Serveis Lingüístics, cinc sessions en horaris de matí i tarda. Ja s’hi han inscrit gairebé 200 estudiants de tots els ensenyaments de la Facultat.

En aquestes sessions s’expliquen els recursos i eines que els estudiants tenen al seu abast al CRAI per a l’elaboració del TFG, i s’ofereixen recomanacions –bones pràctiques- i criteris per aconseguir uns treballs amb una bona qualitat lingüística.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia