Inici >> Node >> La base de dades MLA International Bibliography ara a text complet

La base de dades MLA International Bibliography ara a text complet

Viernes, 15 Febrero 2019

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha canviat el tipus de subscripció, de resums a text complet, del recurs MLA International Bibliography, la base de dades més important de filologia a nivell mundial.

MLA ofereix al voltant de 2,8 milions de citacions bibliogràfiques detallades, principalment de llibres i articles, de publicacions acadèmiques internacionals que documenten el registre acadèmic des del començament del segle XX, i unes 1.000 revistes a text complet, de les més utilitzades a la base de dades.

El seu abast temàtic inclou literatura, teoria i crítica literària, llengües i lingüística: estudi de llengües de qualsevol període històric, incloent-hi història i teoria lingüística, lingüística comparada, semàntica, estilística, sintaxi i traducció, ensenyament de llengües, retòrica i composició. També cobreix folklore (literatura popular, música, art, creences i rituals), arts escèniques (cinema, ràdio, televisió i teatre) i història de la impremta i l’edició.

Podeu accedir a MLA International Bibliography a través del Cercabib.