Inici >> Node >> Metodologia de cerca i bases de dades | 29 de gener | 15:00-19:00

Metodologia de cerca i bases de dades | 29 de gener | 15:00-19:00

InfoCRAI coronavirus

Bibliografía en línea

Codi del curs:
51-1819-031
Data:
Martes, 29 Enero 2019 - 3:00pm
Horari:
Biblioteca o Unitat:
CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge
On es realitza:
Aula d'informàtica del CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge
Objectiu del curs:
El curs consta de dues parts: La primera (de 15 a 17h) sobre metodologia de cerca i coneixement de les bases de dades següents: PubMed, CINAHL i Scopus. La segona part (a partir de les 17:30) està orientada conéixer el gestor bibliogràfic Mendeley. Al formalitzar la inscripció rebreu un correu per preguntar-vos a quina de les dues parts voleu assistir (o si es vol assistir al curs sencer de 4 hores).
A qui va dirigit:
Estudiants de grau
Estudiants de 3r cicle
Nombre de places:
Llengua del curs:
Català
Inscripció tancada

Membre de:

Logo de LERU                                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia