Inici >> Node >> Nou espai al CRAI Biblioteca de Biologia

Nou espai al CRAI Biblioteca de Biologia

Viernes, 11 Enero 2019

El 31 de desembre de 2018 va finalitzar el conveni de col·laboració entre la Universitat de Barcelona (UB) i el Centre de Documentació de Medi Ambient (CDMA) de la Generalitat de Catalunya. Mitjançant aquest conveni, iniciat el juliol de 2006, l’aleshores Departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya traslladava el CDMA a la Facultat de Biologia de la UB, ubicant-lo en un espai diferenciat dins del CRAI Biblioteca de Biologia.

Amb aquest nou emplaçament universitari es pretenia eixamplar l’abast dels fons del CDMA als usuaris, especialment als estudiants universitaris i al professorat i investigadors especialitzats en temàtica ambiental. Amb la finalització del conveni, s’ha posat punt i final a un període de més de 12 anys de col·laboració.

El CRAI Biblioteca de Biologia guanya, així, un valuós espai, que podrà ser reconvertit en noves zones d’estudi i de treball intern, la qual cosa permetrà oferir un millor servei als nostres usuaris.