Inici >> Node >> Novetats a la Biblioteca Patrimonial Digital BiPaDi

Novetats a la Biblioteca Patrimonial Digital BiPaDi

Martes, 13 Noviembre 2018

Gràcies a la l'Àrea de Tecnologies de la Informació i la Comunicació de la Universitat de Barcelona, s'ha activat al portal BiPaDi (Biblioteca Patrimonial Digital) de la UB l'opció de descarregar fitxers PDF dels documents. Des de la darrera actualització del seu programari [CONTENTdm] del desembre del 2017 s'havia perdut aquesta funcionalitat i ara s'ha implementat de nou.

Si el document té més de 100 pàgines no es pot descarregar sencer, però es pot fer amb diverses descàrregues. Quan des del registre d'un document seleccioneu l'opció PDF, us apareixerà un missatge explicatiu que us permetrà seleccionar blocs de 50 pàgines per descarregar.

El portal BiPaDi és el dipòsit que conté una còpia digitalitzada dels fons bibliogràfics patrimonials de la Universitat de Barcelona: manuscrits, incunables, impresos des del segle XVI fins al XIX, col·leccions bibliogràfiques úniques de documents i fons d'arxiu a l'entorn d'una persona o temàtica.

Accediu a BiPaDi  des del Web del CRAI > Altres enllaços: Biblioteca Patrimonial Digital (BiPaDi).