Inici >> Node >> Des-Cobertes. Exposició-Joc Manuel de Pedrolo al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

Martes, 23 Octubre 2018

S'ha organitzat al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet DES-COBERTES, una Exposició-Joc basada en Manuel de Pedrolo amb llibres de literatura infantil i juvenil. L'activitat ha estat treballada conjuntament amb alumnes de la Menció de Biblioteques Escolars de la Facultat d'Educació de la Universitat de Barcelona (Departament de Didàctiques Aplicades, Secció d'Educació Visual i Plàstica).

Es tracta d'una cortina de dues cares amb imatges de cobertes de llibres que es penja a dins del CRAI Biblioteca, davant del vidre aparador. Així, un grup de visitants pot estar a dins del centre i l'altre a fora per poder jugar al joc que consisteix en identificar les cobertes segons diferents criteris.

Podeu venir a veure-ho i jugar des del 22 d'octubre al 26 de novembre de 2018.