Inici >> Node >> Tuenti Urban Art Academy al CRAI Biblioteca de Belles Arts

InfoCRAI coronavirus

Bibliografía en línea

Miércoles, 10 Octubre 2018

Tuenti Urban Art Academy 2018 arriba a la Universitat de Barcelona del 15 al 19 d'octubre per apropar el circuit professional als estudiants de la Facultat de Belles Arts i donar-los a conèixer una nova forma de comunicació i expressió, l'art urbà.

Aquesta iniciativa pretén que els alumnes vegin aquesta disciplina com una opció professional de futur. Durant aquests dies s'impartiran xerrades, tallers i debats per part d'artistes consolidats de l'escena de l'art urbà.

D'altra banda, tindrà lloc la segona edició de la convocatòria Tuenti – URVANITY ART Nou Art Contemporani. Gràcies a aquest concurs, en el qual es podrà participar fins al 13 de gener de 2019, els estudiants guanyadors tindran l'oportunitat d'exposar la seva obra a l'URVANITY ART, la fira internacional de nou art contemporani que se celebra del 28 de febrer al 3 de març de 2019.

El CRAI Biblioteca de Belles Arts participa en aquesta iniciativa cedint els seus espais per al desenvolupament dels dos tallers que es duran a terme dins d'aquestes jornades. Els tallers aniran a càrrec dels artistes Murone Xélon i tindran lloc entres els dies 16 i 18 d'octubre.

• Taller A: “Mural Vision”. A càrrec de Murone

Dimarts 16, de 9 a 12h i de 15 a 18h

Dimecres 17 de 9 a 12h i de 15 a 18h

• Taller B: “MY WAY. Técnica de construcción del proceso creativo”. A càrrec de Xélon