Inici >> Node >> Blog CRAI UB. Nou blog del Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació de la Universitat de Barcelona

Martes, 1 Julio 2014

El CRAI de la UB celebra aquest any 2014 el seu desè aniversari i l'ha volgut commemorar amb la inauguració del seu blog generalista Blog CRAI UB que complementarà els blogs temàtics del CRAI fins ara en funcionament.

El Blog CRAI UB vol ser un espai de comunicació creat amb el propòsit de difondre el que fem i el que oferim, i a través del diàleg esbrinar si espais, recursos, serveis, activitats i actuacions en general, són adients a les vostres necessitats, per poder millorar-los dia a dia.

Us animem a visitar el Blog CRAI UB regularment, a participar i comentar els posts publicats, i a adreçar-nos les vostres propostes per a nous continguts.

'Una biblioteca no és un luxe, sinó una de les necessitats de la vida' deia Henry Ward Beecher i esperem que aquest blog pugui fer-vos més útil i proper el CRAI amb les seves Biblioteques i Unitats.