Inici >> Node >> El CRAI Biblioteca de Biologia al X Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació

Jueves, 12 Julio 2018

El CRAI Biblioteca de Biologia ha participat en el X Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), celebrat al Palau de Congressos de Girona els dies 4, 5 i 6 de juliol de 2018.

En L'edició d'enguany "Espais d’aprenentatge: agents de canvi a la universitat",  el personal del CRAI Biblioteca ha presentat la comunicació oral Nou disseny de l’espai al CRAI Biblioteca de Biologia de la Universitat de Barcelona.

La comunicació mostra com el CRAI Biblioteca de Biologia ha redissenyat i reestructurat els seus espais fent-los més flexibles i multifuncionals en resposta  a les noves tendències sobre espais d’aprenentatge.