Llengües

Inici >> Recursos d'informació >> Recursos-e en obert durant la pandèmia de la COVID-19

Recursos-e en obert durant la pandèmia de la COVID-19

InfoCRAI coronavirus

Bibliografia en línia

Recursos-e en obert durant la pandèmia de la COVID-19

La Universitat de Barcelona ha suspès totes les activitats acadèmiques presencials per motiu de la pandèmia de la COVID-19. En aquesta situació, els editors i proveïdors de recursos electrònics dels quals som subscriptors han ampliat la disponibilitat dels seus continguts a la comunitat universitària de la UB per tal de donar suport a la docència i a la recerca.

En aquesta pàgina us exposem les noves condicions i terminis.

• Cambridge University Press
  • Cle International
  • Duke University Press
  • EBSCO
  • Edinburgh University Press (EUP)
  • Medieval Virtual Issue ofereix articles sobre humanitats, des d’estudis literaris, arts, història i molt més. Disponible fins al 31 de desembre de 2020.
  • The Shakespeare Virtual Issue ofereix una llista d'articles hand-picked en tot el seu catàleg de revistes, dedicats a Bard, la seva tasca i recepció en diversos estudis d’història i literatura. Disponible fins al 31 de desembre de 2020.
  • Elsevier Textbooks en ScienceDirect
  • Iniciativa d’Elsevier per donar suport a l’educació digital i a la continuïtat de la recerca. Donen accés a tots els manuals Textbooks de ScienceDirect.
  • FMI Library
  • Internet Archive
  • Posa a disposició de tothom la seva gran biblioteca digital, amb més de 1,4 milions de llibres electrònics. L'accés, consulta i préstec és gratuït a través del portal National Emergency Library.
  • JSTOR
  • Library of Congress
  • Thomson Reuters
  • Edició especial d'Actualidad Jurídica Aranzadi (AJA) sobre l'impacte jurídic de la COVID-19. La crisi sanitària ha fet emergir un nou marc regulador que incideix de manera directa en tots els àmbits del Dret. Si bé l'abast de les repercussions d'aquest marc és ara per ara encara desconegut, Thomson Reuters ofereix en obert l'edició especial d'AJA, en la qual s'aborden els principals dubtes que està suscitant en els professionals jurídics.

A la majoria de portals dels editors trobareu reculls de recursos sobre el tema de la COVID-19

Actualitzat: 27/07/2020

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

Membre de:

Logo de LERU                                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia