Inici >> Noticies Butlleti >> Nous documents al Dipòsit Digital de la UB dins la subcomunitat "Històrica UB"

Nous documents al Dipòsit Digital de la UB dins la subcomunitat "Històrica UB"

dimecres, 9 juliol 2014

Històrica UB, que actualment es composa de 256 documents, és un punt d'accés i difusió dels fons històrics on la temàtica és la pròpia Universitat de Barcelona.

Aquesta subcomunitat inclou quatre col·leccions diferenciades: anuaris i memòries, discursos inaugurals, guies d'assignatures històriques i monografies històriques.

Els anuaris i memòries que es poden consultar a la primera de les col·leccions abarquen des de l'any 1858 fins al 1977.

La col·lecció de discursos inaugurals comprèn els discursos pronunciats entre els cursos acadèmics 1836 i 1904.

A les guies d'assignatures històriques es poden trobar documents que, a la manera de les Guies de l’estudiant actuals, editaven els titulars de les assignatures que s’impartien a la universitat.

La col·lecció de monografies històriques inclou documents monogràfics de tipus històric, legislatiu, normatiu i descriptiu que dibuixen la història de la pròpia UB.

Podeu consultar la subcomunitat Històrica UB i les seves col·leccions des del Web del CRAI > E-dipòsits > Dipòsit Digital de la UBInstitucionalHistòrica UB.