Inici >> Noticies Butlleti >> "La universitat i els sanitaris a Catalunya durant la Guerra de Successió (1700-1715)". Exposició al CRAI Biblioteca de Medicina - Campus Clínic

dimecres, 10 setembre 2014

El CRAI Biblioteca Medicina organitza, juntament amb la Unitat d'Història i Ètica Mèdica, l'exposició La universitat i els sanitaris a Catalunya durant la Guerra de Successió (1700-1715) amb motiu de la celebració del Tricentenari que commemora els 300 anys dels fets de 1714.

L'exposició s'emmarca dins del Cicle de Conferències i Exposicions "Medicina i Societat" del curs 2014-2015 que organitza la Facultat de Medicina - Campus Clínic. L'exposició vol retre un homenatge als sanitaris i universitaris que actuaren generosament per preservar la nostra llibertat i identitat col.lectiva. A la Universitat, perquè fou una de les institucions que més patí les conseqüències de la derrota a la Guerra de Successió, i a l'estament sanitari -metges, cirurgians, apotecaris- que actuaren amb altruisme, atenent als ferits i malalts, en hospitals i fronts de batalla, sense distinció de bàndol.

La mostra es podrà veure des de l'11 de setembre de 2014 fins al 31 de gener de 2015 al vestíbul de la Facultat de Medicina - Campus Clínic.

Us convidem a visitar també l'exposició en format virtual.