Inici >> Noticies Butlleti >> "Cristalls a la llum dels Raigs X. Cristalls, Difracció, Estructura". Mostra del Fons Històric del CRAI Biblioteca de Física i Química

divendres, 14 novembre 2014

El CRAI Biblioteca de Física i Química presenta l'exposició bibliogràfica: Cristalls a la llum dels Raigs X. Cristalls, Difracció, Estructura, coincidint amb el centenari de les concessions de premis Nobel de Física -a Max von Laue (1914), i a Sir William Henry Bragg i al seu fill, William Lawrence Bragg (1915)-, i amb la celebració de l’Any Internacional de la Cristal·lografia (2014).

L'exposició es basa en els fons bibliogràfics relacionats amb la cristal·lografia i la difracció de raigs X i també amb altre material cedit per a l'ocasió.

Per inaugurar l'exposició se celebrarà, el proper dimecres 19 de Novembre, un acte presidit pel Rector a l'aula magna Enric Casassas de les Facultats de Física i de Química. El Dr. Miquel Àngel Cuevas, de la Facultat de Geologia, dictarà la conferència: Cristal.lografia i difracció de raigs X: una gran amistat al llarg del temps. Acabat l'acte d'inauguració els assistents seran convidats a un refrigeri al CRAI Biblioteca.

Vegeu la notícia al Blog del CRAI Biblioteca de Física i Química.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia