Inici >> Noticies Butlleti >> 25 Imperdibles: Exposició-Joc de llibres il·lustrats i àlbums per a infants

25 Imperdibles: Exposició-Joc de llibres il·lustrats i àlbums per a infants

dimarts, 22 novembre 2016
A partir d'avui 22 de novembre i fins al 23 de desembre de 2016 podeu visitar al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet l'exposició 25 Imperdibles: Exposició-Joc de llibres il·lustrats i Àlbums per a Infants.

És organitzada per la Secció departamental Didàctica de l’Educació Visual i Plàstica de la Facultat d’Educació i el CRAI Biblioteca del Campus de Mundet. Ha estat coordinada per Emma Bosch i Encarna Beltran, docents de la menció en Biblioteques Escolars dels graus en Mestre d’Educació Infantil i Educació Primària.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia