Llengües

Inici >> Coneix el CRAI >> Biblioteques >> CRAI Biblioteca de Fons Antic >> Mostra bibliogràfica: 1609-2009: una nova manera de mirar el cel

Mostra bibliogràfica: 1609-2009: una nova manera de mirar el cel

Amb motiu de l’any internacional de l’Astronomia,  el CRAI Biblioteca de Reserva ofereix una petita selecció del seu fons relacionat amb el tema. La mostra queda enllaçada amb la de la Facultat de Física i Química de la UB, que representa la continuació cronològica de la que s'ofereix aquí.

La mostra es podrà veure a les tres vitrines del CRAI Biblioteca de Lletres des del dia 15 d’octubre al 15 de novembre d’aquest any 2009.

Imatges extretes de:

Apià, Pere, 1495-1552. Astronomicum caesarum. Ingolstadii : in aedibvs nostris [Petrus Apianus], 1540 mense maio.

Opineu sobre aquesta exposició

octubre, 2009