Llengües

Monografies

Obres de Puig Adam i Julio Rey Pastor

Articles

• Puig Adam, P. Demostración intuïtiva de la regla de la raíz cuadrada. Dins: Matemática elemental, tom I, núm.2 , 1932. Madrid.
  • Puig Adam, P. Sobre la enseñanza de la geometria en la escuela primaria. Dins: Bordón, núm. 35, 1953. Madrid.
  • Puig Adam, P. Decálogo de la didàctica matemàtica media. Dins: Gaceta matemàtica, sèrie 1a, núm. 5 i 6, 1955. Madrid.
  • Puig Adam, P. Un juego de adivinación de caràcter matemático. Dins: Gaceta matemàtica, sèrie 1ª, tom 8, núm. 6 i 7, 1957. Madrid.
  • Puig Adam, P. Un nuevo material para la enseñanza eurística de la geometria del espacio. Dins: Enseñanza media, núm. 3, 1957. Madrid.
  • Puig Adam, P. Estructuras matemáticas en un juego solitario. Dins: Gaceta matemàtica, sèrie 1ª, tom 9, núm. 1, 1958. Madrid.
  • Puig Adam, P. Modelos matemáticos extraídos de la vida. Dins: Arquímedes, any 3, núm. 5 i 6, 1958. Madrid.

Altres

• Puig Adam, P. El bon caçador, 1798 [música impresa] : popular catalana. [Harmonització de] P. Puig Adam]. [Barcelona] : MF, [1965?]. BC 1120 Pl. núm.
  • Puig Adam, P. ; Generalitat de Catalunya, Institut - Escola . Ballets populars catalans [Música impresa]. [Harmonització de P. Puig Adam]. [Barcelona? : s.n.], DL 1979. 15 v.