Llengües

Monografies

Obres de Puig Adam i Julio Rey Pastor

Articles

• Puig Adam, P. Demostración intuïtiva de la regla de la raíz cuadrada. Dins: Matemática elemental, tom I, núm.2 , 1932. Madrid.
  • Puig Adam, P. Sobre la enseñanza de la geometria en la escuela primaria. Dins: Bordón, núm. 35, 1953. Madrid.
  • Puig Adam, P. Decálogo de la didàctica matemàtica media. Dins: Gaceta matemàtica, sèrie 1a, núm. 5 i 6, 1955. Madrid.
  • Puig Adam, P. Un juego de adivinación de caràcter matemático. Dins: Gaceta matemàtica, sèrie 1ª, tom 8, núm. 6 i 7, 1957. Madrid.
  • Puig Adam, P. Un nuevo material para la enseñanza eurística de la geometria del espacio. Dins: Enseñanza media, núm. 3, 1957. Madrid.
  • Puig Adam, P. Estructuras matemáticas en un juego solitario. Dins: Gaceta matemàtica, sèrie 1ª, tom 9, núm. 1, 1958. Madrid.
  • Puig Adam, P. Modelos matemáticos extraídos de la vida. Dins: Arquímedes, any 3, núm. 5 i 6, 1958. Madrid.

Altres

• Puig Adam, P. El bon caçador, 1798 [música impresa] : popular catalana. [Harmonització de] P. Puig Adam]. [Barcelona] : MF, [1965?]. BC 1120 Pl. núm.
  • Puig Adam, P. ; Generalitat de Catalunya, Institut - Escola . Ballets populars catalans [Música impresa]. [Harmonització de P. Puig Adam]. [Barcelona? : s.n.], DL 1979. 15 v.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia