Llengües

Seminari de Química 1937-1969

L’any 1937 se centralitza la documentació científica de les facultats de Ciències i de Farmàcia, ubicades a l’anomenat edifici central.

Una bibliotecària duu a terme les feines de catalogació dels fons, en una aula cedida per la Facultat de Ciències de manera provisional.

El Seminari està regit per la Junta de Biblioteca, que es compon dels catedràtics de química de les facultats de Ciències i de Farmàcia.

El 1940, un cop acabada la Guerra Civil, el Seminari s’obre al públic al primer pis del Pati de Ciències de l’Edifici Històric, a l’actual sala Ramón y Cajal.

Seminari de Química

El Seminari compta amb la subscripció de 96 títols de revistes especialitzades i una vintena de fonts bibliogràfiques essencials i revistes d’índex (bases de dades), entre les quals:

• Chemical Abstracts
  • Beilstein Handbuch der Organischen Chemie
  • Gmelin Handbuch der Anorganischen Chemie
  • Chemisches Zentralblatt
  • Organic Synthesis

El 1968 s’aconsegueixen els diners per poder tenir la biblioteca oberta durant vuit hores. La plantilla augmenta i consta de:

—  una bibliotecària en cap

—  una bibliotecària auxiliar

—  un bidell, cedit pel Rectorat.