Inici >> Noticies Butlleti >> Viquimarató d'Informació i Comunicació al CRAI Biblioteca de Biblioteconomia i Documentació

dimarts, 28 abril 2015

En el marc dels actes de celebració del seu centenari, la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la UB organitza la Viquimarató d’Informació i Comunicació. 100 anys de la Facultat Biblioteconomia i Documentació amb la col·laboració del CRAI Biblioteca de Biblioteconomia i Documentació.

L'objectiu d'aquesta Viquimarató és fer créixer el nombre d'articles de la Viquipèdia, en llengua catalana, relatius als ensenyaments de grau i de màster que s'imparteixen a la Facultat i millorar la qualitat dels que ja existeixen. Per a aquesta acció, comptarem amb l’assessorament d’experts viquipedistes que ens instruiran sobre com editar els articles, i amb un equip de tutors que ens orientaran sobre quines fonts d’informació podem utilitzar en cada cas.

La Viquimarató d'Informació i Comunicació es farà el dia 6 de maig de 2015, de 10 a 20 h, al CRAI Biblioteca de Biblioteconomia i Documentació. Al migdia, servirem un refrigeri per refer les forces dels editors.

Inscriviu-vos a la pàgina Viquimarató d'Informació i Comunicació: 100 anys de la Facultat Biblioteconomia i Documentació, i allà mateix trobareu la llista inicial dels termes a editar, on podeu afegir les vostres propostes.

Trobareu més informació a la Viquipèdia i si teniu qualsevol dubte, contacteu amb Francesc Garcia tel. 93 403 92 51.

Hi esteu tots convidats. Participeu!!!