Inici >> Noticies Butlleti >> Viquimarató d'Antropologia al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història

dilluns, 11 abril 2016

Avui arrenca la Setmana de l’Antropologia, organitzada per l’Institut Català d'Antropologia (ICA) de l'11 al 16 d’abril, i una de les activitats programades tindrà lloc al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història el proper dissabte dia 16, de 16h a 19 h. Es tracta de la Viquimarató Antropologia.

Des d’una de les sales d’informàtica del CRAI Biblioteca tindreu l’oportunitat de contribuir amb nous articles a la Viquipèdia, enriquint el contingut existent sobre antropologia. L’activitat estarà coordinada per la professora Cristina Larrea del Departament d’Antropologia de la Facultat de Geografia i Història, i oberta a tothom que hi vulgui participar.

Trobareu més informació a la Pàgina de la Viquimarató i al Web de l'ICA.

Vegeu també el programa detallat de la Setmana de l'Antropologia, i si us interessa  l’Antropologia no us perdeu les activitats programades!!!!

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia