Inici >> Noticies Butlleti >> Viquimarató d'Antropologia al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història

dilluns, 11 abril 2016

Avui arrenca la Setmana de l’Antropologia, organitzada per l’Institut Català d'Antropologia (ICA) de l'11 al 16 d’abril, i una de les activitats programades tindrà lloc al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història el proper dissabte dia 16, de 16h a 19 h. Es tracta de la Viquimarató Antropologia.

Des d’una de les sales d’informàtica del CRAI Biblioteca tindreu l’oportunitat de contribuir amb nous articles a la Viquipèdia, enriquint el contingut existent sobre antropologia. L’activitat estarà coordinada per la professora Cristina Larrea del Departament d’Antropologia de la Facultat de Geografia i Història, i oberta a tothom que hi vulgui participar.

Trobareu més informació a la Pàgina de la Viquimarató i al Web de l'ICA.

Vegeu també el programa detallat de la Setmana de l'Antropologia, i si us interessa  l’Antropologia no us perdeu les activitats programades!!!!