Inici >> Noticies Butlleti >> Reconeixement i ajuts a 59 revistes científiques de la Universitat de Barcelona

Reconeixement i ajuts a 59 revistes científiques de la Universitat de Barcelona

dimarts, 11 octubre 2022

S'ha publicat, a 26 de setembre de 2022, la resolució del Vicerector de Relacions Institucionals, Comunicació i Política Lingüística de la Universitat de Barcelona, per la qual s'adjudica el reconeixement a les revistes científiques de la Universitat de Barcelona i es concedeixen els ajuts per publicar-les.

Enguany, 59 revistes han complert els criteris de la convocatòria publicada el juny de 2022, després d'haver estat avaluades per una comissió de valoració en base a aquests criteris. La dotació dels ajuts ha estat de 67.000€.

L’objectiu d’aquesta convocatòria és el de donar reconeixement i suport en la professionalització i la internacionalització de les revistes, i afavorir que tinguin més visibilitat i augmenti l’impacte dels articles que s’hi publiquen.

Trobareu més informació i les revistes reconegudes fins ara al Web del CRAI > Gestió i edició de revistes científiques > Convocatòries de reconeixement.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia