Inici >> Noticies Butlleti >> Publicada la Memòria anual 2019 del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Publicada la Memòria anual 2019 del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

divendres, 24 abril 2020

Com cada any i malgrat les limitacions que la pandèmia mundial que estem vivint ens imposa, us presentem la memòria de les activitats realitzades pel CRAI Biblioteca del Pavelló de la República durant el passat any 2019.

Aquesta memòria és un recull del que fem al CRAI Biblioteca: l’activitat de les nostres xarxes socials, els projectes audiovisuals i les exposicions on hem participat, les publicacions editades amb material de la biblioteca, els nous projectes, les donacions, etc.

Enguany ens agradaria destacar la posada en marxa del Banc d’Imatges del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República. Es tracta d’imatges procedents del nostres fons documentals entre les que podeu trobar: postals, cartells, documentació d’arxiu, fotografies, premsa, adhesius, banderins, etc. Actualment es poden veure i adquirir més de 10.000 imatges però és una xifra que va creixent dia a dia.

També volem mencionar, com cada any, el gran nombre d’estudiants que han realitzat les seves pràctiques de Grau o Màster al nostre centre. Venen de diferents universitats catalanes i alguna de forana com la Università di Torino.

La memòria es pot consultar des de la pàgina web del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República on hi ha l'accés a la col·lecció de memòries anuals o bé directament al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona.