Inici >> Noticies Butlleti >> "Biologia online" Vol. 5, Núm. 2 a RCUB

"Biologia online" Vol. 5, Núm. 2 a RCUB

dilluns, 11 juliol 2016

S’ha publicat al portal de Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona (RCUB) el Volum 5 (Número 2) de la revista Biologia on-line. Revista de divulgació de la Facultat de Biologia.

La revista publica articles de divulgació de la ciència escrits per estudiants dels graus de Biologia, Biomedicina, Biotecnologia, Bioquímica i Ciències Ambientals de la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona, en el marc dels Pràcticums de 4t curs, material que poden utilitzar en els treballs de fi de grau. També articles d'estudiants d'altre grau, màster o doctorat de la Facultat de Biologia, que volen contribuir a difondre la recerca que s'hi fa. D'aquesta manera, els estudiants aprenen a escriure textos de divulgació científica alhora que fan arribar a la societat la seva tasca, d'una manera entenedora però científicament rigorosa.

En aquest segon número del volum 5 s'hi poden trobar articles sobre sexualitat humana, sobre reproducció i sobre els virus, així com els textos premiats en el Concurs de micro relats de ciència ficció de la Facultat de Biologia.

Podeu consultar la publicació Biologia on-line. Revista de divulgació de la Facultat de Biologia > des del Web del CRAI > RCUB > Biologia on-line. Revista de divulgació de la Facultat de Biologia.