Inici >> Noticies Butlleti >> Premi Ensaïmada Lingüística 2017 per a un membre del CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

dilluns, 24 abril 2017

El proppassat 20 d’abril la nostra companya Francesca Carbonell, bibliotecària del CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa, va rebre el Premi Ensaïmada Lingüística 2017, categoria PAS, reconeixement que atorga la Comissió de Dinamització Lingüística de la Facultat d’Economia i Empresa.

Aquest premi s’atorga a membres dels diferents col·lectius de la Facultat que han destacat per la seva aportació a la dinamització i la difusió de la llengua catalana o que s’han integrat plenament en el nostre entorn. El premi té un to divertit, alegre i dolç, ja que a més d’un diploma s’obsequia també amb una gran ensaïmada.

El nou degà, Ramon Alemany, en va fer el lliurament destacant l’interès de la Francesca per la llengua catalana, per aconseguir una bona qualitat lingüística en les seves tasques professionals i per saber transmetre aquest interès en la formació que es fa des del CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa.

Enguany és la primera vegada que aquest premi ha estat atorgat a un membre d’una unitat transversal com és el CRAI de la Universitat.

Moltes felicitats, Francesca!