Inici >> Noticies Butlleti >> Píndoles formatives al CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge

Píndoles formatives al CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge

dimecres, 11 abril 2018

El CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge obre les inscripcions a les noves sessions de formació que tindran lloc durant aquest mes d’abril i maig. S’han programat un total de 8 píndoles de caràcter pràctic i de curta durada amb l’objectiu de donar a conèixer alguns recursos i serveis del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Les píndoles per a personal docent i investigador ofereixen els continguts següents:

• Introducció a Mendeley
  • ORCID i altres identificadors
  • Indicadors de visibilitat i impacte

Podeu sol·licitar més informació al correu electrònic forbbell@ub.edu

Per als estudiants els continguts a tractar seran:

• CINAHL
  • PUBMED
  • el format bibliogràfic Vancouver
  • Mendeley.

A la pàgina de formació del web del CRAI trobareu més informació sobre les sessions programades per a estudiants i el corresponent formulari d’inscripció.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia