Inici >> Noticies Butlleti >> III Festa de la Ciència de la Universitat de Barcelona. Reportatge gràfic de la participació del CRAI

dimarts, 30 maig 2017

El passat 12 de maig es va celebrar a l'Edifici Històric de la Universitat la III Festa de la Ciència de la UB, organitzada per la Unitat de Cultura Científica i Innovació (UCC+i).

El CRAI de la Universitat hi va participar col·laborant en l'espai dedicat a Jordi Sabater Pi, però també en altres espais de la festa. (Vegeu notícia del 12 de maig).

La festa va ser molt reeixida i aquí us volem mostrar un reportatge gràfic amb el personal del CRAI que va col·laborar-hi: Esther Acereda, Cristina Adan, Diana Aguirre, Núria Bru, Arantxa Cazorla, Elisabet Clopés, Núria Hombrabella, i Esther Plana.

Vegeu també el vídeo de la festa elaborat per UBtv.