Inici >> Noticies Butlleti >> Primera participació del CRAI a la revista Archivoz

Primera participació del CRAI a la revista Archivoz

dimarts, 4 maig 2021

La revista Archivoz, nascuda el 2017, és una publicació digital d'àmbit internacional dedicada a la divulgació de l'arxivística i la gestió documental, amb la qual hem volgut col·laborar.

El conveni de col·laboració entre el CRAI de la UB i Archivoz s'estrena amb un primer article dedicat al CRAI Biblioteca de Reserva: El patrimonio bibliográfico de la Universidad de Barcelona: la Colección del CRAI Biblioteca de Reserva (CRAI Biblioteca de Reserva de la Universidad de Barcelona)

Inclòs en l'apartat 'Joies documentals', es tracta d'una passejada pels seus fons, col·leccions i serveis.

El compromís establert és d'una incorporació bianual per part del CRAI i les biblioteques amb fons patrimonial hi quedaran representades, bé per fer una aproximació general del seu fons - com en aquest primer cas-, bé a partir de peces o col·leccions més concretes.

La revista té un abast multilingüe i en aquest cas l'article s'ofereix en castellà.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia