Inici >> Noticies Butlleti >> Participació del CRAI de la Universitat de Barcelona a les 14es Jornades Catalanes d’Informació i Documentació

dimarts, 8 març 2016

Les 14es Jornades Catalanes d’Informació i Documentació, realitzades els dies 3 i 4 de març de 2016 a l’Ateneu Barcelonès, van acollir una important participació del CRAI de la Universitat de Barcelona. Aquesta presència es va concretar en una Sessió, dues Comunicacions i dos Pòsters.

La Sessió Preparant-nos per les normes RDA va comptar amb la presència activa d'Anna Rovira Jarque, del CRAI Unitat de Procés Tècnic, amb R|D|A Recursos, Descripció i Accés juntament amb Imma Ferran.

Les comunicacions es van fer dins de dos àmbits diferents. En l'àmbit de Biblioteques especialitzades i patrimonials, Judit Casals Parladé, del CRAI Unitat de Projectes, va presentar A l’entorn de BiPaDI: un projecte de gestió del patrimoni bibliogràfic per al futur realitzat conjuntament amb Rosa Fabeiro García, del CRAI Unitat de Procés Tècnic, i Miquel Térmens Graells.

En el de Biblioteques Universitàries, Experiències, Mònica Arenas Ortigosa, del CRAI Biblioteca de Belles Arts, va defensar Suport a la docència i l’aprenentatge: experiència al CRAI Biblioteca de Belles Arts de la Universitat de Barcelona preparat amb Mireia Casas Escribano, del CRAI Unitat de Docència.

Pel que fa als pòsters presentats, un explicava El paper del CRAI Biblioteca en l’adquisició de competències informacionals: col·laboració i contagi, i va ser preparat per Jordi Tremosa, Anna Agell, Xevi López, Núria Comas, Mercè Cardona, Mar Flores, Àngels Pedrazuela, Maite Tarrida i Conxa Àlvarez del CRAI Biblioteca del Campus de Mundet. L'altra participació en forma de pòster va ser la de Gemma Masdeu i Josep Coll, del CRAI Unitat de Projectes, amb el títol Noves necessitats → nous perfils. Bibliotecaris per al suport en l’edició.