Inici >> Noticies Butlleti >> Participació de personal del CRAI a les Jornades Catalanes d'Informació i Documentació

divendres, 11 maig 2018

15es Jornades Catalanes d'Informació i Documentació

El 10 i 11 de maig s'han celebrat les 15es Jornades Catalanes d'Informació i Documentació organitzades pel Col·legi Oficial de Bibliotercaris-Documentalistes de Catalunya amb participació destacada de personal del CRAI:

• Biblioteques universitàries: cap a un nou model? debat amb participació de Judit Casals, Directora del CRAI
  • El Thesaurus de la Universitat de Barcelona: 25 anys en constant evolució, presentació amb participació de Rosa Fabeiro, cap de la Unitat de Procés Tècnic
  • Travesia cap a la gammificació del CRAI al Campus de Mundet de la UB. Presentació a càrrec de Jordi Cornet, Jordi Tremosa, Rosa Zaborras i Joan Pons del CRAI Biblioteca del Campus Mundet
  • El Quadre de comandament del CRAI de la Universitat de Barcelona, presentació a càrrec d'Eva Alba de la Unitat de Serveis als Usuaris
  • Formació per a la recerca en obert. L'autoarxiu institucional: com difondre la investigació del PDI. Pòster presentat per Clara Monteagudo, Rosa Oliva, Eli Ramírez, Maite Bañolas, Laura Ciurana, Max Díaz i Ana González del CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge.
  • Si taca no toca. Una campanya per fomentar el bon ús de les instal·lacions del CRAI Biblioteca. Pòster presentat per Clara Monteagudo, Rosa Oliva, Eli Ramírez, Maite Bañolas, Laura Ciurana, Max Díaz i Ana González del CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge.
  • Creem una revista! Coneixements bàsics d'OJS,  amb participació de Míriam Balboa del CRAI Biblioteca de Belles Arts i Gemma Masdeu de la Unitat de Projectes, com a membres del Grup de treball de publicacions en sèrie del COBDC.