Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI Biblioteca de Medicina a les IV Jornades d'Estudiants del Clínic JEC

El CRAI Biblioteca de Medicina a les IV Jornades d'Estudiants del Clínic JEC

dijous, 25 febrer 2016

Durant els dies 24, 25 i 26 de febrer de 2016 tenen lloc a la Facultat de Medicina (Campus Clínic) les IV Jornades d'Estudiants del Clínic JEC, organitzades per la Delegació d'Estudiants de Medicina del Campus Clínic, on es portaran a terme activitats, tallers i xerrades destinades als estudiants de Medicina.

Les Jornades s'inicien el dimecres 24 de febrer amb l'Acte de Benvinguda, amb una breu presentació de les activitats de les JEC i de les associacions i grups d'estudiants que les han fet possibles. El CRAI Biblioteca de Medicina ha estat convidat a participar en aquestes Jornades amb un taller sobre Recursos electrònics que portaran a terme Joana Ferrer i Martí Flo el dijous 25.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia