Inici >> Noticies Butlleti >> Nou compte d'Instagram al CRAI: @craimatesinfo del CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

dimarts, 22 març 2022
Coincidint amb el DIa Internacional de les Dones, el CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica ha inaugurat un compte d'Instagram: @craimatesinfo. Amb aquest nou compte es complementa la presència del CRAI Biblioteca a la xarxa, ja força activa des de la inauguració del Blog l'any 2009 i el compte de Twitter, creat l'abril de 2013.

Al compte d'Instagram hi trobareu continguts diversos relacionats amb les nostres activitats, les novetats del fons, els espais o qualsevol altra aspecte que considerem d'interès per als nostres usuaris, especialment els estudiants de grau.

Amb aquest ja són 19 els comptes d'Instagram del CRAI de la Universitat de Barcelona, que també participa a moltes altres xarxes socials. A la pàgina Blogs i xarxes socials del web del CRAI, trobareu tots els comptes actius.