Inici >> Noticies Butlleti >> A la vostra disposició la col·lecció de llibres electrònics Springer de Medicina i Biomedicina

dilluns, 18 gener 2016

Des d'aquest mes de desembre de 2015, els usuaris del CRAI de la Universitat de Barcelona teniu accés a tots els llibres electrònics de Springer sobre Medicina i Biomedicina publicats des del 2005 fins al 2016, a través de SpringerLink.

Aquest accés permet la consulta de desenes de milers de llibres electrònics clau i de referència, i estarà actiu fins al 15 de desembre de 2016.

El nombre de llibres va creixent i podeu estar al dia de les noves incorporacions de llibres electrònics a través de la llista que trobareu sota el núvol d'etiquetes del Catàleg de la Universitat: Noves adquisicions de llibres electrònics.

Podeu accedir a la col·lecció de llibres electrònics des del nostre Catàleg, on també trobareu catalogats tots els títols publicats els anys 2013 i 2014: Medicina | Biomedicina.

Però a més també ho podeu fer des de l'opció Buscar llibre electrònic de l'eina ReCercador. Si voleu descarregar-los al vostre e-reader consulteu les condicions a Condicions per a la descàrrega de llibres electrònics.