Inici >> Noticies Butlleti >> LWW Health Library. Nou accés

LWW Health Library. Nou accés

dimarts, 3 novembre 2020

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha subscrit a prova per un any l’accés a LWW Health Library.

Aquesta plataforma d’educació en ciències mèdiques, bàsiques i clíniques, destinada a estudiants, professors i professionals de la salut, ofereix accés a llibres de text, contingut audiovisual, imatges, casos clínics reals i banc de preguntes, entre altres recursos. També permet als estudiants organitzar-se i crear proves personalitzades.

Hi trobareu:

• Més de 30 títols en castellà de llibres líders en ciències de la salut (més de la meitat són bibliografia recomanada dels CRAI Biblioteques del Campus Clínic, Campus Bellvitge, Biologia i Farmàcia)
  • Més de 130 vídeos i 28 fitxers d’àudio
  • Més de 340 casos clínics que faciliten l’aprenentatge i la preparació dels estudiants per a la pràctica clínica
  • Lliçons en PowerPoint
  • Més de 6.000 preguntes d’opció múltiple amb respostes i enllaços a tòpics dins de la col·lecció de llibres de text

Hi podeu accedir des del Cercabib: LWW Health Library Ciencias Básicas.

Més informació al document adjunt.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia