Inici >> Noticies Butlleti >> Library Access: accediu de forma fàcil als recursos subscrits per la UB

Library Access: accediu de forma fàcil als recursos subscrits per la UB

dimarts, 24 novembre 2020

El CRAI de la UB us ofereix una nova eina: Library Access. L'extensió, creada per Lean Library proporciona accés ràpid i senzill al contingut digital subscrit per la Universitat de Barcelona on i quan vulgueu.

Descarregueu-vos l’extensió Library Access al vostre navegador i accediu a tot el material disponible. Un cop descarregada i afegida al vostre navegador, heu de seleccionar Universitat de Barcelona. A partir d'aquí, quan cerqueu articles, revistes, bases de dades, llibres electrònics i altre material, l’extensió notificarà que heu accedit a un lloc web amb recursos subscrits. Amb un sol clic accedireu als documents.

Si el document que cerqueu no és accessible a la UB, Library Access us proporcionarà accés a altres fonts que disposin de l’article en accés obert.

Baixeu-vos l'extensió Library Access disponible per als navegadors Firefox, Chrome, Safari, Opera, Edge i Explorer.

Trobareu tota la informació sobre l'extensió i el seu funcionament al web del CRAI > Accés en línea > Library Acces.

Vegeu aquí un exemple de la finestra emergent que us apareixerà: