Inici >> Noticies Butlleti >> Library Access: accediu de forma fàcil als recursos subscrits per la UB

Library Access: accediu de forma fàcil als recursos subscrits per la UB

dimarts, 24 novembre 2020

El CRAI de la UB us ofereix una nova eina: Library Access. L'extensió, creada per Lean Library proporciona accés ràpid i senzill al contingut digital subscrit per la Universitat de Barcelona on i quan vulgueu.

Descarregueu-vos l’extensió Library Access al vostre navegador i accediu a tot el material disponible. Un cop descarregada i afegida al vostre navegador, heu de seleccionar Universitat de Barcelona. A partir d'aquí, quan cerqueu articles, revistes, bases de dades, llibres electrònics i altre material, l’extensió notificarà que heu accedit a un lloc web amb recursos subscrits. Amb un sol clic accedireu als documents.

Si el document que cerqueu no és accessible a la UB, Library Access us proporcionarà accés a altres fonts que disposin de l’article en accés obert.

Baixeu-vos l'extensió Library Access disponible per als navegadors Firefox, Chrome, Safari, Opera, Edge i Explorer.

Trobareu tota la informació sobre l'extensió i el seu funcionament al web del CRAI > Accés en línea > Library Acces.

Vegeu aquí un exemple de la finestra emergent que us apareixerà:

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia