Inici >> Noticies Butlleti >> La Sala d'estudi Dolors Aleu torna a obrir amb cita prèvia

La Sala d'estudi Dolors Aleu torna a obrir amb cita prèvia

dilluns, 26 octubre 2020

A partir del 26 d'octubre, torneu a tenir disponible amb cita prèvia, la Sala d'estudi Dolors Aleu, augmentant així l'oferta dels CRAI Biblioteques als usuaris del CRAI de la UB.

La Sala d'estudi Dolors Aleu està ubicada a la planta 0 dels espais que la Universitat de Barcelona té a la Residència Universitària Aleu que es troba al carrer de Pau Gargallo, 30.

L'horari d'apertura és de dilluns a divendres (laborables) de 9 a 17 h. Per accedir-hi és imprescindible sol·licitar cita prèvia amb un mínim de 24 hores d'antelació i identificar-se com a estudiant de la UB.

Per augmentar la seguretat i la distància social, l'aforament s'ha restringit a un total de 50 persones.

Esperem que aquest espai us sigui útil!

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia