Inici >> Noticies Butlleti >> El diari digital l’Econòmic fa difusió de l’exposició Cinc segles d’Economia d’autors catalans

divendres, 8 juny 2018

El diari digital L’Econòmic fa difusió de l’exposició Cinc segles d’Economia d’autors catalans -ubicada al vestíbul de la Facultat d’Economia i Empresa i a l’entrada del CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa Recerca-, amb un article escrit pel Dr. Francesc Roca Rosell.

A més d’informar sobre les seccions de l’exposició i sobre el seu significat, a l’article ens avança que “Més endavant, la Societat Catalana d’Economia durà aquesta exposició al pati de l’antiga Casa de Convalescència de Barcelona, seu de l’Institut d’Estudis Catalans.”

Podeu visitar la mostra fins al 30 de juny de 2018, i fer una ullada a l'exposició virtual. (Vegeu notícia del 14 de maig).