Inici >> Noticies Butlleti >> José Maria Orts Aracil (1891-1968). Exposició virtual

José Maria Orts Aracil (1891-1968). Exposició virtual

dimarts, 11 juny 2019

El CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica ha publicat l’exposició virtual Matemàtics catalans: José Maria Orts Aracil (1891-1968), fundador i director de Collectanea Mathematica, la publicació de la Facultat de Matemàtiques i Informàtica, i impulsor del Seminari Matemàtic i de l’actual CRAI Biblioteca.

L’exposició, encapçalada per la presentació del doctor Joaquim Ortega Cerdà, conté l’aproximació biogràfica a José Maria Orts Aracil, il·lustrada amb documentació procedent de l’Arxiu Històric de la Universitat de Barcelona, el recull bibliogràfic de la obra i la bibliografia sobre la vida i l’obra.

Fins al dia 25 de juliol es pot visitar, al CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica, l’exposició física José Maria Orts Aracil (1891-1968) i, a partir d'ara, podeu accedir també a l’exposició virtual.