Inici >> Noticies Butlleti >> Jornada de benvinguda als estudiants del grau interuniversitari d'Estadística (UB-UPC)

divendres, 8 octubre 2021

Un curs més, i un cop més de manera presencial, s'ha realitzat la jornada de benvinguda a l'alumnat de nou accés del grau interuniversitari d'Estadística UB-UPC.

La jornada va estar conduïda per Gemma Flaquer de la Biblioteca de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i Francesca Carbonell del CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona (UB).

Es tracta d'una sessió específica per a aquest alumnat que s'integra dins el marc de col·laboració que ambdues biblioteques han mantingut al llarg dels anys i que es materialitza en diferents projectes relacionats amb aquest grau d'Estadística.